Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

Lili In Somewhereland: "Beauty is a curse on the world" (Chapter2)

2010.01.17. 09:10 Na'conxypan

Végre sikerült a nyelvtörténet szigorlatom...ezzel végeztem az egyetemi kötelező tárgyaimmal. Már körülbelül három éve küzdöttem ezzel a szigorlattal, így mondhatjuk január 13-án este fél 6-kor, mikor kiléptem az egyetem Magyar Nyelvtudományi tanszékének vaskos, ódon ajtaján; újjászülettem. A sok éve vágyott álom valósággá vált, sőt jeles érdemjegyben manifesztálódott. Még a macskaköveken is máshogy csillant a fény, a levegő is mintha friss fű illatával lett volna terhes. Megfordult velem a világ, színekbe s pompába öltözött körülöttem a téli táj.  A pillanat tört része alatt tüdőmet megtöltötte a friss oxigén, s mint aki először vesz levegőt az életben, szinte fájt, ahogy a légutaim kitágultak. Fellélegeztem.

Hozzáteszem meglepően sokan szurkoltak értem. Valahogy nincs sok barátom, de most mégis rengetegen gratuláltak. Furcsa érzés. Talán abból adódik, hogy skorpió csillagjegyben születtem, vagy gyűlölök vagy szeretek, s engem is vagy szeretnek vagy gyűlölnek, nincs középút, nem jellemez semmiben a középszer. Sosem leszek tehát Salieri:) Kevés az igazi barátom, de hozzájuk nagyon ragaszkodom, és értük tűzön-vízen keresztül kiállnék. Ez vagyok; egy örökké lázongó kis forrdalmár, aki a saját élete harcait vívja.

Mégis...hiába a főnixi újjászületés, Lili túl közel repült a Naphoz...veszélyesen közel...s megégette szárnyait. Két legközelebb álló barátot vesztett el. Van szituáció, amiből nincs értelmes kiút.

Elmentünk megünnepelni két közeli fiú baráttal a sikeres szigorlatot...nagyon jól éreztük magunkat, igazi örömünnep igazi felszabadulás...együtt repültünk. Aztán mind a kettő a másik háta mögött "bepróbálkozott"...

...ebben a helyzetben nem volt jó reakció...ellökni őket, hogy szar szemét izé legyek, nekik csalódás önmagukban, vagy engedni a magánynak és a szeretetéhségnek, hogy én legyek a ribanc...huh...és itt jöjjenek a pontpontpontok...

...nem ide tartozik, mit tettem, a végeredmény egy út...nem keresnek...

"Beauty is a curse on the world"

Nem tudom most hogyan tovább, barátok nélkül nincsenek gyökerek, nincs aki tükröt tartson nekünk...meghatározhatatlanná, elmosódottá válnak a világ határai...

Még aznap reggel boldogan mentem haza, nem hittem, hogy egy ilyen kis nüansz betehet a barátságunknak...és de...

Azóta levegőért kapkodok...

És, hogy miszerint élünk, mit jelent nekünk a szeretet? Ilyen szituációkban talán semmit sem ér...talán ez a kivételes eset, ami erősíti a szabályt:

"A szeretet soha meg nem szűnik. A prófétálások véget érnek, a nyelvek megszűnnek, a tudomány elenyészik. Mert töredékes a megismerésünk, és töredékes a prófétálásunk; amikor pedig eljön majd a tökéletes, a töredékes véget fog érni. [...] Most ugyanis tükör által, homályban látunk, akkor pedig majd színről színre. Most töredékes az ismeretem, akkor pedig úgy fogok ismerni, mint ahogy én is ismert vagyok. Most azért megmarad a hit, a remény, a szeretet; de ezek közül legnagyobb a szeretet."

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr231694502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.01.23. 15:24:49

Olyan erkölcsi és morális problémát vetettél föl,amire enhéz úgy reagálni,hogy senki se sérüljön.Na jó így LEHETETLEN!
Bár barátok és barátságok sokszor sokfélék,de nekem van egy éles határvonal,ami elválasztja a szerelemtől és a szeretőségtől.A barátság mindenek felett áll,nem ér meg se egy jó éjszakát,sem pár szép hónapot6évet,mert az igazi barátság örök.(nem akarok rózsazsín,meg szívárvány lenni,de remélem,hogy így van!)
Nem tudom mit csináltál,ebben a történetben mindenki ugyanannyira hibás,és remélem jó vége lesz.
A szigorlathoz gratulálok!Majd a diplomaosztó napján fogod ezt átélni!De ezek a nagyon megszenvedett percek az élet apró habos tortái:)

mindennickfoglalt_M 2010.01.23. 21:49:44

A szigorlatünneplő így sikerült, azt hiszen, nem kell magyarázkodni: ittasak voltunk, nem kicsit. Nagyon jól tetted, hogy otthagytál minket, Te legalább eszednél voltál. Ne félj, a barátságunknak nincs vége. Egyszerűen csak rejtőzködöm. Nem előled, mindenki elől. A világ elől. Persze, én csak a saját nevemben tudok nyilatkozni.

Na'conxypan 2010.01.24. 16:43:25

hmmm...eszemnél voltam? nem biztos...épp elmentem, de nem haza, hanem sörért nektek és Capmari-narancsért nekem. Tehát csak a pultig, azt gondoltam ennyi idő elég lesz, hogy minden rendbe rázódjon. Nem tudom mit hittem vagy miért. Egy ideig eltartott, mert volt egy kis intermezzo: a pultos csóka közölte, hogy mutassam meg a bájaimat és akkor ingyen van a kör... szóval még egy jó ideig aláztam aztán tértem csak vissza. Két jéghideg sör simult épp oda, amit az a barom látni akart, locsogott a méregdrága camparinari és ti már nem voltatok sehol...darabig bolyongtam, kerestelek titeket. Aztán nagyon rosszul éreztem magam...egyedül a tömegben :( Utoljára akkor éreztem így magam, amikor kb 9 évesen apa elfelejtett értem jönni a teniszedzés után:S... A világ nagy, Lili pici...

mindennickfoglalt_M 2010.01.25. 16:34:41

Sajnálom, hogy így alakult és megbántottalak. Végül úgyis megbántok mindenkit, nincs menekvés, de ez nem ide tartozik. Remélem hamar elfelejted a rossz emlékeket erről az estéről.

Na'conxypan 2010.01.26. 21:36:42

nem bántottál meg...ezzel nem bírtok megbántani...Igazából nem is éreztem annyira jelentős eseménynek, hogy bármelyikünket is megrázzon. M! Nincsenek rossz emlékeim...inkább az az ijesztő mennyire boldog voltam, mennyire gondtalanul repültünk aznap este...
süti beállítások módosítása