Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

Ended why

2010.10.30. 22:06 Na'conxypan

"Minden jó emberi kapcsolatnak a titka a kölcsönösség, a nyíltság. Ahhoz, hogy te megnyílj előttem, nekem is meg kell nyitnom magam. Olyan nincs, hogy én páncélban járok, és te meztelen vagy."

A titok megfejtésre került.

Ami eddig enigma volt ma már csak egyszerű és világos tény.

Csütörtökön találkoztam S.Urasággal...Furcsa volt az egész...

Ott indult, hogy "nyilvános helyre mentünk", érsd úgy hogy messzebb a sarki füstös félhomály védelmét nyújtó kiskocsmától. Egy Califorinia Cafe-ban kötöttünk ki az ő javaslatára. Nem elég, hogy egy fullra világított kávézóban ücsörögtünk, de ráadásul a terem közepén találtunk helyet. Eddig kerültük az ilyen helyzeteket mert félt, hogy a barátnője vagy ismerősei meglátnának minket együtt.

Aztán ajnározni kezdett, hogy gyönyörű vagyok és imádja, ahogy játszom a kávémmal...Mosolygott, ilyenkor nagyon kedves az arca.

Aztán szóba került előbb Béla, majd a barátnője. Kacarászva mesélte, hogy valószínűleg a barátnője megcsalja vagy legalább is újra találkozgat a régi barátjával. Mire én azt kérdzetem:

-És miért nevetsz? Szerinted ez vicces vagy örülsz neki?

S.Uraság: -Persze.

Én: -Sosem fogom megérteni a kapcsolatotokat.

S.Uraság: Én pedig a Bélával való viszonyodat.

Tekintete elkomorult...megzavarodott...

Sietősre vette a dolgot, ideges lett. Alig fejeztem be  a jegeskávémat s már mennni kellett...

A metron még együtt utaztunk...de nem kísért haza.

...a Deákon egyedül szálltam le...

Egyébként sem értettem soha mi ez köztünk... Napok múltán Summer-nek meséltem el a szitut...

És mint a fény az éjszakában úgy világított rá arra a válaszra, amire még nem gondoltam ugyan, de abszolút beillik minden hiányzó résbe.

Azt mondta biztos több mint barátság, de a barátnőjét nem fogja elhagyni....Jelenleg ego növelő vagyok neki. Hiszen egy kedves, értelmes, jó csajjal kávézgathat...Kipanaszkodhatja magát a barátnőjére, bezsebeli az létem morzsáit, hogy részesének érezze magát, kicsit kikapcsolódik, élvezi, hogy imádnak vele lenni...

Aztán hazamegy a csajhoz, kicsit elfeledve, azt ami amazzal rossz, úgy mintha semmi sem történt volna...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr702421203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.11.04. 18:39:56

Ez a kép borzasztó...brr...
Summernek igaza van...örülök,hogy megint összehoztalak titeket.Ti ugyanolyan jólelkű,naív,álmodozó,okos szpke csajok vagytok,és szerencsére egymás közelében lehettek!(Irigy vagyok.)
Én rávilágítanék még valamire,ha eddig nem hangsúlyoztam volna eléggé:nem MÁSODIKNAK való vagy!Te teljes embert,herceget,félistent érdemelsz!
süti beállítások módosítása