Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

Széljegyzet Jerry James nőkhöz való viszonyához

2010.10.14. 20:40 Na'conxypan

IDÉZET HELYETT: Tegnapelőtt kora délután utaztam a 47-es villamoson, ahol mindenki dühös volt és morcos. Nem tesz jót az emberek hangulatának, hogy a Deák téren felszedték a síneket. A kocsi tele volt… a napfény alig-alig szűrődött be az unott arcvonások közötti résben. A mellettem lévő oldalon egy tízes évei végén járó lány ült, szemben vele az alig nagycsoportos öccse. A fiú folyamatosan magyarázott csengő-bongó ifjonti hangján, s néha lehetett hallani, ahogy a nővére tereli az ömlő kérdések és gondolatok kusza hálóját. A háttérzaj és ez a csivitelés idegesítő eleggyé gyúródott össze, amit csak a villamos csilingelése tördelt szakaszokra. A Szent Gellért térre érkeztünk, ami az egyik kedvenc helyem ebben a városban. Imádom a  Gellért szálló épületét, minden alkalommal rácsodálkozom. S ahogy a látásom teret nyitott a világra, élesedtek érzékeim is. Tisztán hallottam a párbeszédüket:

Kisfiú: "Abban a várban (arra a pár bástyára gondolt a hegyoldalban) mik laknak"?

Lány: "Mik?" - nevetett. "Hát nem lakik ott semmi. Mit gondoltál mi lakik ott?"

Kisfiú: "Hercegnők meg a  hercegek." - mondta tágra nyílt szemmel és várakozó tekintettel.

Lány: "Azok már nincsenek."

Kisfiú: "Meghaltak ugye?" - mondta reményvesztve, mint aki a világ nagy titkát fedezte fel hirtelen.

Lány: "Meghaltak." - válaszolta kacagva

 

Valóban.

A nők kegyetlenek.

A nők kurvák.

A nők oltalomra vágynak.

A nők szeretnének hercegüket váró hercegnők lenni.

Ilyenek vagyunk....és ti férfiak ezt a kettősséget imádjátok bennünk oly nagyon.

Érettem én mi a gondod James... a nők a szerelem és barátság...

Én hisztek a varázslatban és a mesékben, de nézd...azt kell mondjam e tekintetben minden eldől már az első percben. Vagy megvan a vizuális vonzalom vagy nincs...

Innentől fogva tiszta sor: pasi leszel vagy barát...

S ha barát lettél bajban vagy ha többet érzel, mert egy kimerítő, kiüresítő szélmalomharcba kezdhetsz csak bele...

Szövetségre jutsz szerelmes önmagaddal és úgy véled így még mindig  a lány mellett maradhatsz...

És a lányban közben ez zajlik:

De jó, hogy ilyen barátom van, akire számíthatok, aki mellettem van, megvéd...

A csajok egyáltalán nem gondolnak bele, hogy nem puszta jó-fejségből vannak az ajándékok és az az idő amit odafigyelve töltesz velük...

Tudod miért? Mert ha ebbe belegondolnának, pofon lenne a személyiségüknek, mondván hogy barátnak nem kellenek, de szerelem tárgyának beillenek. A férfi ösztönös...ha szerelmes lesz, annak vágyak vannak a  hátterében. Ezzel a nők is tisztában vannak.

Ezért nem jut egynek sem eszébe...

Ahogy nekem sem szokott....

Mert a lányok a barátnőiknek és barátaiknak szívesen adnak ajándékokat, mindig ott vannak, hogy meghallgassák a másikat, tele tányérral és pohárral várják őt mindig...s ha egy pasi ugyanezt teszi egy lánnyal, akihez haveri kapocs fűzi, akkor mi nyilván ezt nem tudjuk udvarlásnak értelmezni, csak és pusztán egy baráti gesztusnak tekintjük.

S ha nem közlöd jó előre (tán mert nem mered) hogy mi a végcélod a kedvességgel, akkor:

A PÉNZTÁRTÓL VALÓ TÁVOZÁS UTÁN REKLAMÁCIÓT NEM FOGADUNK EL!

Értsd úgy, ha adsz valamit és nem közlöd nyiltan milyen érdeked vagy érzelmed van mögötte, akkor ne a lányt hibáztasd ha nem tud olvasni a számára láthatatlan sorok mögött...

Ugyanakkor az éremnek két oldala van, s ez a lányoknak jó tanács: Maci elhíresült mondata, amit mindig előveszek, ha a pasikról van szó:

SEMMI SINCS INGYEN!

És a megnyugtatásodra elárulom, a lányokkal is megesik bizony....én is tártam már ki szívem,..és kaptam vissza olyan választ, hogy legyünk barátok. Nem is egy helyről...

Ahogy ezt tőlem is azt hiszem kapták már meg...

Ez egy örök játék, örök fogócska....mindenkinek megvan a hercege/hercegnője, akit nem érhet el...

Van, aki a messzi távolból névtelenül imádja. Aki pedig barát mert lenni, annak viselnie kell a végleges billogot. És akármilyen szar is...csak a közelében maradunk az imádott lénynek, mert képtelenek vagyunk létezni nélküle...hiányában nem kapunk levegőt...

Az érzéseink pedig egyre kínoznak, de kell....mint egy rossz drog olyan ez.

Neked is megvan, a szerelmednek is megvan a keresztje, nekem is...sőt a szerelmemnek is és az összes fiúbarátomnak is....

Azt mondod logikusabb volna a barátokkal megpróbálni a nagyszerelmet s viták nélkül felhúzni azt a fehér kerítéses álom otthont?

Hát kedves Jerry James barátom.....ez nem logika kérdése...a nő is, ahogy a férfi is azt az egy nemes prédát űzi, aki nélkül képtelen élni...

S a vágy a legtöbb esetben nem kölcsönös...

Mindenki űzi a maga vadját...

Mindegy mekkora szemét állat, mindegy mekkora ribanc...

Mindannyian hercegek vagyunk és hercegnők....

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr882372549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

James86 2010.10.14. 22:00:24

Hjuj, ezért én még itt porrá leszek alázva, de ha már válalltam agyi elfajzásom eme aspektusát, nem táncolok vissza. Szóval.

Kezdjük az elején, hogy én mindíg célra tartottam, barátságomat egyszer sem ajánlottam fel. Persze, vesztes első, második, tizedik kör után kifullad az ember, és ilyenkor csak lezöttyen a seggére, és benyögi: Oké, akkor a barátod leszek csak. De ez nem igaz. Ilyenkor rántjuk fel az álcát magunkra, ilyenkor mosolygunk, és mutatjuk a háborítatlan tengert. Mögötte tombolunk, őrjöngünk, és fehér tajtékot vet a víz, mocskosszürkén háborogva, mindent el akarván emészteni. Idővel persze minden kiég, minden enyhül, minden átváltozik valami mássá. Így jut el a tényleges barátsághoz, amikor már inkább a testvéri odafigyeléssé, és törődéssé avanzsál a korábbi szerelem.

Kettes pont. Engem nem is az motivált, hogy nem kapok meg ezt vagy azt. Mert nem. Nem vagyok egy álompasi, nem is hiszem ezt magamról, nem tapos lelken hát a felismerés a visszautasítás felől. Ezért nem a visszautasítás fáj. Hanem a miként, ahogy eljut az ember a "nem"-ig. Játszadozva, kertelve, kétszínűsködve, hosszan nyújtva. Eddigi lökött életem során két lány(!) mondott határozott nem-et. Kertelés, makogás, nyüsszögés, nyikorgás, ógás-mógás nélkül. Vállalni a döntést, akkor is ha kellemetlen. Vállalni és kimondani. Rögvest. Sokkal kevesebb kínnal jár mindkét félnek, mint a lassú halál. Persze, vannak elvetemültek, akik élvezik ezt. Azok inkább egy lélekdoki kése alá illenek. Ha megkíméltek... megkíméltetek volna engem az ilyen husszan elnyújtott szívmetszésektől, akkor az én véleményem se lenne rólatok ilyen... sötét; borongós.

James86 2010.10.14. 22:02:35

Ez volt Jerry. A másik énem... James leginkább pár szóban szereti magát kifejezni:

Köszönöm, hogy vagytok.

www.youtube.com/watch?v=DL4PHH9fm_s

Na'conxypan 2010.10.15. 07:32:29

Tudom..és értelek...
cserében hidd el pasiban is létezik ez...veled is lenne meg nem is, nem mond nemet, hónapokig gyötör..és fogalmad sincs barát vagy szerelem...
Velem is megszokott esni ez...pl S.Uraság...
(én is sokat gondolok rá, engem is bánt, akárhányszor találkozok vele nem értem mért néz úgy rám...de nézd ha nem akar velem lenni akkor ez van)
De leszarom, majd ha későn eszmél rá, akkor pedig így járt...

Na'conxypan 2010.10.15. 07:46:38

Nem ellened vagyok, hanem melletted ebben, csak kiegészíteném annyival, hogy a pasik is pont ilyenek...
Hisz olvashattátok...Soha senkivel nem illettem össze ennyire, mint S.Urasággal, mellettem volt minden fontos eseménynél az életemben kérés nélkül, átvirrasztottunk éjszakákat, beteg mód figyeltünk egymás minden rezdülésére...
...ő is részese volt, nem én erőszakoltam rá magam...
Ugyanúgy nem bírt létezni nélkülem...és volt róla szó, hogy talán együtt?
VOLT. És együtt vagyunk?
NEM.
Ennyi....
(ez épp ugyanaz amiről te beszélsz csak pepitában...szóval a pasikban is megvan ez a hajlam)
/amúgy épp ma fogok találkozni S.Urasággal, mert azért csak nem telhet el egy hét, hogy ne találkozzunk---látod én is iszonyú jó csak barát lehetek :D:D:D/

StarFire 2010.10.15. 08:06:57

Aztak*rva...hát ez így korán reggel sokkoló volt.Azt hiszem lementem magamnak.
Szerintem ehhez nem sokat tudok hozzá tenni,csak azt,hogy igazad van.
Az élet egy kegyetlen játék. Kapsz egy figurát (amiből kihozhatod a legtöbbet külsőleg, belsőleg),de aza alapon nem változtathatsz, hogy kék legyél vagy piros. Aztán néha dobhatsz, forgathatsz,húzhatsz, néha választhatsz a jobb és bal ösvény közül. Közben viszont kimaradsz egy egy körből, visszakerülsz a start mezőre, és nem látod a cél feliratot. Nem tudod meddig fog tartani,és milyen lesz. Mert az élet egy játék, a szerelem pedig a szín benne. És ez a szín sokszor szürke, vagy fekete, és fáj, de sokszor piros,és szívárványos édes.
Nem kell mindig keresni a bűnöst.Néha nem hibázik senki.Persze ez akkor és ott nem ilyen világos,és érthető...

StarFire 2010.10.15. 08:09:58

Ja a kisfiú és a lány beszélgetésére visszatérve.
A hercegek,és hercegnők bennünk élnek. Sajnálatos,hogy benne nincsen,és jó lenne, ha nem venné el a gyermeki illúziókat sem.Hiszen ezért gyerekkor a gyerekkor!Mert akkor minden lehetséges!

mindennickfoglalt_M 2010.10.15. 10:27:59

Elolvastam az utóbbi pár bejegyzésed és "meghaltam".
süti beállítások módosítása