Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

A Város Zaja

2010.11.09. 21:08 Na'conxypan

"Jöjj velem, hagyjuk itt a város zaját
Jöjj velem, mesélek megint sok csodát"

 

Imádom Budapestet...Olyan jókat derülök...hihetetlen mód szórakoztat...

A legtöbb vicces szituáció abból fakad, hogy egy vidéki városban sincs annyi kretén mint itt (nagy számok törvénye rásegít ugye) ...és mégis a pesti nép olyan kib***ottt büszke magára. Öntudat és csordaszellem az van. Aki próbál szürke maradni, még azt is meg tudják győzni a hitté formált kreténségükről.

Én csak nevetek, igazán tetszik.

Az oktatáson nyilván két léhűtő fiú mellé kerültem. A kezdő vizsga napon ugyanis cirka 1 percet késtem és addigra már a sok nyaller buzgár már bebetonozta magát a hátsó padokba. Hiába mondták jótanácsként a leendő kollégák, hogy okos ember mellé üljek, hogy majd segíteni tudjon a vizsgákon...egyelőre csak én segítettem eddig Bécit, aki már az első nap túláradó töményszesz szagot árasztott és Árpit, aki olyan csendes  és nyugodt, hogy míg ő egy mondatnak a végéig elgondol, addig én már mindent megválaszoltam, még azt is amit tőle kérdeztem. De hatalmas karakterek, igen megszerettem őket. Mindennap velük és Istvánnal (fiatal srác és minden szava standup comedy) megyek az ebédszünetben lófrálni.

A mai szünetben a jó ég tudja miként de egy nagyobb társaság gyűlt össze és az asztaltéma a vega életmód volt. Talán ne is említsem, hogy ott az emberek 80%-a magasztalta ezt, élesen elítélve azt a fránya egészségtelen hús dolgot. Hiszen a példának felhozott Ausztráliában már 10 emberből 8 vega ...(Jézus, de fos életük lehet- gondoltam magamban). Ebből persze kitágult a téma a tartósítószerek, és a rákkeltő hatása miatt betiltott vitamintabletták felé.

A szünetről a terembe lépve, mint futótűz robogott végig a topic, elérve az oktatót...(persze mindenki hirtelen szakértővé avanzsált...az egymást bevédő és támogató okoskodás mintapéldája volt) innentől pedig 20 perc kéretlen kollektív ajnározása következett az alábbi számomra teljesen érdektelen dolgoknak:

szójapárizsi, tofu, mósódió, aktív oxigénes folteltávolító, mosószóda, Himalája só...

És a nép örjöngve éjjenzett...

Én pedig röhögtem magamban...

Himalája só? Ilyen mi?

/ezek már valami olyan szinten iszonyú szuper trendi natur-etno dolgok lehetnek, amilyen én sosem leszek, de nem is akarok./

Szétnéztem és mivel ismerem már a csoportot, tudom ki küzd súlyproblémákkal, ki szokott tudatmódosítókhoz nyúlni, kinek a keze remeg alapjáraton a sok drogtól...

...vajon ők miért éltetik az egészséges natur életmódot?

Mit segít a szójapárizsi egy drogoson? És csak bizonygatták, hogy még a bőrük is más azóta mióta így táplálkoznak, mert a bio az bio...

{Ez is egy élő kultúrkör: élj mocsokban, de légy bio!}

Ja a bio, amit a nagyim a kisfaluban permet nélkül termel meg amit nem műtrágyáznak, hanem az arra járó legelő tehén szar le..szerintem próbáljanak ki egy isteni szelet szaftos sülthúst és ne drogozzanak...

Én szeretem a húst, és a zöldségeket is....nem élek drogokkal, de nem vetem meg az alkoholt....cserében mocsokosul nem érdekel a szójapárizsi meg a mosódió, sőt a Himalája sót is telibesz**rom.

Szerintem dédapáink is megvoltak ezek nélkül...

Mindenesetre én jót nevettem...

 /Mennyire tűnnek boldogtalannak az alábbi klipben a bácsik szójapárizsi nélkül c. illusztrációnk következik:/

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr582437025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

James86 2010.11.09. 21:59:39

A vita akkor érvényes amúgy, ha a húsevők részéről elhangzott a rágófogak felszínéről tartott székfoglaló. Amúgy csak kofalárma :D

Na'conxypan 2010.11.09. 22:06:36

áhh nyoma sem volt a vitának, hiszen csak méltatók voltak...rajtam kívül persze...én imádom a húst, el sem tudom képzelni nélküle az életet...
Én azonban nem akartam vitázni...nem láttam értelmét...csak nevettem. Zseniális volt...mi szellemi termék sűrűsödött össze abban a picit teremben:D

Lóbolond 2010.11.10. 20:11:19

Hú, bakker én meghalnék hús nélkül. Itt is szenvedek eleget, hogy amióta itt vagyok, egyszer ettem rántott húst..Kicsinál.
Nekem is tetszik Pest, de koszos..büdös..és tele van férgekkel:D
De valóban jót lehet rajtuk röhögni, és amig pofáznak, addig Te magadnak lefolytatsz egy monológot..:)
Elnézést, ha hülyeségeket írok, de nem tudok értelmesen fogalmazni.Többet kell blogolnom..kezd az agyam németre átállni.fúú.Szóval csajszi csak légy vidám, és akkor alles gut!!!:D:D

StarFire 2010.11.13. 15:14:50

Te beteg vagy:) Kb. látom magam előtt a fejedet,hogy magadban pukkadozol:)
Nos, vannak jó dolgok,amik újítások kellenek...meg nem fejlődne nélkülük a világ,de a bio...
Amúgy a drogosokat ne bántsd, elég békeszerető és konfliktuskerülő népség,vendéglátós tapasztalataim szerint az alkoholistákkal több baj van:)
süti beállítások módosítása