Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

AirBorne

2010.10.31. 22:53 Na'conxypan

"Mi, madarak hiába tuduk repülni, mégsem repdesünk csak úgy összevissza a világban. Amelyikünk költöző madár, az nagy utat tesz meg, mégis mindig ugyanoda érkezik. Bárhová repülhetnénk, mégsem tesszük. Ti, emberek annyira mások vagytok! Mindig tele vagytok tervekkel, vágyakkal! Ha repülni tudnátok, csak röpdösnétek a világban mindenfelé, még azt is elfelejtenétek, mi a dolgotok. Kicsit telhetetlenek is vagytok. Nekünk nincs nagyobb fészkünk, mint amekkorában elférnek a tojáskák, s nem fogunk több legyet, kukacot, mint amennyit meg tudunk enni. Szerintem azért nem tudtok repülni, mert akkor nem elégednétek meg az otthonotokkal, a hellyel, ami a tiétek."

 

A hét lezárásaképp egy kis spontán lazítás, egy kedves szeretet-csomag lepett meg: StarFire.

A barátjához, MonAnge-hoz utazott ki Franciaországba.

Végre össze tudott jönni egy találkozás...StarFire, Summer, Eszti és én.

Igazi csajos estét csaptunk...kávézgatás, BurgerKingezés, fotózkodás...

Másnap pedig kikísértük BKV-n FerihegyII-re. Igazi túrázás volt. Én nagyon élveztem. Szeretek olyan dolgokat/helyeket felfedezni, amit addig nem ismertem. Ámulva tapadtam a 200E busz ablakára, holott végig puszta terület mellett haladtunk.

Azok a hatalmas gépek...az impozáns épület...csodás volt, ahogy az óriási üvegtáblákon megcsillantak az ébredező nap első sugarai. Irigyeltem StarFire-t...varázsos utazás áll előtte...

A jegyért ácsingózó ember kukacokat látva összeszorult a szívem...hiszen én még soha sem repültem, s talán soha sem fogok.

A reptéri terminál kávézójában potom 700Huf-ért hozzájutottunk a reggeli kávénkhoz...

Az átlátszó plafonig érő ablakokon kitekintve eszembe jutott, hogy anno Bélával beszéltünk róla, hogy elrepülünk Párizsba...csak egy-két estére megszökünk a világ elől..{úgy volt, hogy először együtt repülünk majd, hisz ő sem repült azelőtt} Persze nyilván leszarta a kis magánálmunkat...Németországba repült, amikor én a szigorlatomra készültem...

Istenem de marón hasított belém a fájdalom...Igazán, a lelkem mélyéig szomorú voltam egy pillanatra. Úgy éreztem akkor ott, hogy aki gazdag az bármit megtehet széles e nagyvilág számukra, aki pedig szegény és küzd, annak csak maga a harc marad, de a célokat sohasem érheti el. És ebből nincs kiút, nincs változás.

Csak egy kegyetlenül kaparó percig tartott, aztán elfordítottam fejem és tudtam, nem rólam szól ez most. Nem rólam kell szólni, egy leányzónak, akit nagyon szeretek ez egy nagy nap, egy hihetetlen utazás kezdete.

Együtt örültem vele...

Minden terhem alól felszabadított az őszinte boldogság, mert tudom csak jobb várhat rá MonAnge mellett...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr622421299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.11.04. 18:29:29

Megríkattál...itt ülök a gép előtt és pityergek...Annyira szeretlek,és annyira köszönöm,hogy vagy nekem!Nélküled...áá...bele se gondolok inkább...
Eszti= Catsmile (catsmile.blog.hu - reklám:)
Nagyon sokat jelentett,hogy kiksértetek,hogy velem voltatok...nélkületek megfutamodtam volna. Miattad merek álmodni...de komolyan...te vagy mindig bátor,aki költözik,álmodozik,vált...én csak gyenge utánzatod vagyok.
Megígérem - itt és most - legközelebb nálad alszok:)
Viszont szólhattál volna...mi azért vagyunk (nagybetűs) Barátok...hogy tudjam mit érzel...attól az én dolgaim nem lesznek kevesebbek.
Az utazás pedig hidd el nem a gazdag emberek sportja. Úgy érzem belejöttem.Megígérem,fogunk még együtt repülni...ha előbb nem, megígérem nektek,jövő ilyenkor én látlak titeket vendégül Franciaországban.

StarFire 2010.11.04. 18:30:20

Megríkattál...itt ülök a gép előtt és pityergek...Annyira szeretlek,és annyira köszönöm,hogy vagy nekem!Nélküled...áá...bele se gondolok inkább...
Eszti= Catsmile (catsmile.blog.hu - reklám:)
Nagyon sokat jelentett,hogy kiksértetek,hogy velem voltatok...nélkületek megfutamodtam volna. Miattad merek álmodni...de komolyan...te vagy mindig bátor,aki költözik,álmodozik,vált...én csak gyenge utánzatod vagyok.
Megígérem - itt és most - legközelebb nálad alszok:)
Viszont szólhattál volna...mi azért vagyunk (nagybetűs) Barátok...hogy tudjam mit érzel...attól az én dolgaim nem lesznek kevesebbek.
Az utazás pedig hidd el nem a gazdag emberek sportja. Úgy érzem belejöttem.Megígérem,fogunk még együtt repülni...ha előbb nem, megígérem nektek,jövő ilyenkor én látlak titeket vendégül Franciaországban.
Ja,azért hiányoltam a kávés elemzést...az esti sapkás,szirupos "elvihetem már" és a reggeli nincs barna cukor,fapofa drága kávé szatíráját...:D

Na'conxypan 2010.11.04. 22:32:30

De aranyos vagy...
Olyan jól esett amit írtál,. hogy pótoltam is a sztorikat :)
De várom a te beszámolódat is!!!
süti beállítások módosítása