Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

Holnap végre hazatérek...

2010.10.21. 20:35 Na'conxypan

Fáradt vagyok...

Kimerült...

Ma az ÁzsiaCenter-ben voltunk munka után Bélával. Megkért, hogy kísérjem el ruhákat venni, mert egyedül nem tudja mi áll jól neki. Persze elkísértem...olyan furcsa ez a mi kapcsolatunk...Mintha kötelező volna gondoskodnunk egymásról...Együtt kikészítjuk egymást, de hosszú ideig külön sem jó. Nem puszta szeretet, nem barátság, nem megszokás, nem puszta kényelem...nem tudom mi..

Ördögi dolog.

ÁzsiaCenter...jézus micsoda hely. Mintha a józsefvárosi piac beköltözött volna egy plázába. Két szárnya van ennek a csodának, középen üveg lift, ami olyan gyors, hogy majdnem elokádtam magam...

Műanyag szag mindenütt és fura kevert nyelven sipitozó kis kínaiak. Nem fehér embernek való. Kárókockás kötött pulcsikat vettünk és öveket. Az egyik öv csatján, amit Bélának megvettünk Batman jele díszeleg...azt hiszem ez a közös bennünk...soha nem növünk fel legbelül.

A ruhaválasztás után minden játékboltot végig túráztunk...Béla imádja a Legót én pedig a plüssöket nyúzom meg mindig. A Nicis jószágokat együtt szoktuk megnyaggatni, hsizen már szinte kis családunk van...nálam is vagy 20-30 db plüss, és nála is majd ennyi. Egymásnak vásároltuk még őket. Amiből nekem kicsi van abból neki nagy és fordítva. A rénszarvastól a mackóig minden megvan szinte. A 10cm-estől a 120cm-esig.

Óhatatlanul ma is bővült a család. Az egyik cukiság nem akart fent maradni a  polcon, ahonnan együtt leműtöttük. Béla szerint jönni akart velem haza.

Így katam meg Fülit a harmadik birkát :D {már volt egy szürke és egy fekete}

Még midnig olyan boldoggá tett, mint az első plüss, amit kaptam. 24-én lennénk 3 évesek...Béla azt mondta bár a véletlen alkalom szülte, de akkor vegyük úgy, hogy ezért kaptam...

Már nem bírom lekövetni a világot...

De holnap végre hazatérek anyukámhoz...

A városomhoz..

Szeretetbe és a nyugalomba...

Talán végre levegőhöz jutok és fellélegezve térhetek vissza...

 

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr642389502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindennickfoglalt_M 2010.10.21. 23:37:14

Miért nem jársz megint Bélával? Teljesen kézenfekvő... ezennel meg is adom a szót StarFire védőbeszédének, miszerint minden jó, amit csinálsz.

mindennickfoglalt_M 2010.10.22. 07:27:49

Ne haragudj, részegen nem kellene blogokat olvasgatnom...

Na'conxypan 2010.10.22. 07:30:54

Ezt tőled nem vártam....hogy ennyire cinikussá válj...
A barátom voltál, most pedig valami követelőző felülvizsgáló ítélőszék lettél. Persze megérdemlem...
Persze.
Itt és most befejeztem a fiú barátokat...ennyi...megadom magam. Tényleg nem érdemes erőltetni, főleg ha fontos barátságok így megmérgeződnek.
{nem tudom mért engem büntetsz a benned történt változások miatt...}

Na'conxypan 2010.10.22. 07:33:15

egyszerre írtunk, ok...nem haragszom...most felkelek, megmosom az arcom valami jéghideg vízben, hogy magamhoz térjek, elmegyek dolgozni, aztán pedig haza...

StarFire 2010.10.23. 17:42:20

StarFire nem támogatja Bélát.
"Ne hiányolj senkit a múltadból! Okkal nincs benne a jövődben!"
Meddig maradsz Otthon?
süti beállítások módosítása