Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

We All Need Change

2010.10.17. 21:40 Na'conxypan

"Ha azt gondolod, hogy be vagy zárva abba a személyiségbe, amiben jelenleg vagy, nagyon tévedsz. Lehetőséged és kötelességed a változás."

Napok óta tépelődök...

Olvashattátok az előző bejegyzést s annak kommentjét...

Talán hiába okoskodtam itt...én is csak egy lány vagyok, aki tökretsz épp valakit, mert barátból képtelen szerelmessé válni.

Ugyanakkor nekem is van  veszteni valóm, eddigi életem egy nagyon fontos darabja, Maci...:(

Rossz alany vagyok a  szerelemre...Konok vagyok és makacs...nehéz elkapni, megfoni és megtartani.

Nagyon összezavarodtam... élőben és egyszerre lehettem JerryJames és jómagam történeteinek főhőse. Egyszer ezen az oldalon, fél óra múlva már a másikon.

Felkavaró, egymás tekintetéből ki nem mászós, nehezen elszakadós találkozás S.Urasággal---kretén lakótársam ágyambaférkőzési próbálkozása---Maci privát üzenete---Bélával való röpke találka---Andris telefonja, miszerint segítsek NEKI és A BARÁTNŐJÉNEK albit meg munkát találni Veszprémben ?!?!?!

Ennyit röviden a hétvégémről. A szerelemről. A szeretetről. Az érzelmekről. A pasikról.

Meghasonultam...

Levegő kell...

Változás...

Rendet tenni ebben az őrületes káoszban...

{hányok ettől a fehér háttértől...}

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr702379505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

James86 2010.10.18. 11:41:38

Annyi mindenre alkalmas a blues
Hallgathatod bárhol;
Klubban, kocsmában
Autóban, ágyban
A világot utálhatod...
Keress egy jó bluest,
Játszd el, vagy hallgasd meg...
Segíteni fog,
Erre való.

Ez az őrült évtizedek óta minden héten megpróbálja. Látod hogyan pöffeszkedik, mikor alázatos. Mikor dühöng, kéjeleg, szenved, zokog, vicsorog, vigyorog. Ezer év kínja a torkában nyöszörög, mellében még ezeré dübörög. Forgatja kidülledt szemeit, feltépi lángoló ereit. Felejt és téveszt, altat és ébreszt, gyilkol és éleszt.

StarFire 2010.10.18. 12:09:28

Ez a háttér tényleg nem te vagy.Hol vannak a színeíd?!Ez nem te vagy!Leglább fekete lenne,ami kiemeli a kontrasztokat...

Nem irigyellek amúgy...Talán jobb lenne ha húznál egy határt.Múlt.Jelen.Átjárás nincs.
Tudod úgy vagyok ezzel:ha eddig nem szerettél bele valakibe,akit ismertél,miért pont most..?

És különben is,nem véletlenül mentél fel Nagyfaluba.Mert már szűk volt neked a régi világod.Új emberek,új élmények kellettek,és lehetőségek.

Most tálcán kapod,hát élj vele.(Persze nincs jogom beleszólni, én csak egy külső szemlélő vagyok.)

James86 2010.10.18. 23:08:06

Alakulunk... alakulunk... ;)

Lóbolond 2010.10.19. 21:02:55

Szija Drága!Tény és való, hogy ha valakibe eddig nem szerettél bele, ezután sem fogsz. Vagy egyből van vonzalom, vagy nincs.Aztán hogy mi lesz belőle, azt csak utána tudod meg.A változás mindig jót tesz, csak néha nehéz megtenni.Egyik reggel keljél fel úgy, hogy most minden változik. Érezd azt, hogy boldog vagy, hogy élni milyen jó és ha gondok is adódnak, megoldod őket. Egyszerűen érezd magad boldognak, anélkül hogy valami is történt volna és szeresd önmagad. A többit az élet hozza, és amig Te ilyen vagy, nem jöhet olyan gond az életben, amit ne tudnál legyűrni.
(Amúgy hétfőtől vasárnapig dolgozom, reggel fél héttől este későig, közelében sem jártam Hamburgnak. Tőlünk kb fél órányira van a város,majd pénteken megyünk lovasboltba bevásárolni nekem-jujdejó-meg vendégségbe. De arról majd mindenképp beszámolok)

Na'conxypan 2010.10.19. 21:11:56

Jók a tanácsok, ámbátor jelenleg boldog vagyok, semmi bajom nem adódna éppenséggel a hétköznapjaimba ha nem lennének a pasik...
Nem akarok paraszt lenni, sem bunkó, sem magyarázkodni nincs kedvem egyikőjüknek sem...
Érted már? Ez a bajom...hogy miért nem érzik hogy mi helyénvaló s mi nem...
/beszámolót pedig feltétlen írj:D/
süti beállítások módosítása