Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

Fényhalász-A lovakat lelövik, ugye?

2010.02.25. 17:52 Na'conxypan

"Ismét hatalmas lett az életkedvem. Rádöbbentem: az az életem értelme, amit én akarok neki adni."

Ma igazán elértek a tavasz első sugarai. Csodás napom volt; tökéletes ébredés...Aztán a melengető napsütésben belevetettem magam a városba. Abba a városba, ami lassacskán talán kezdett elfelejteni. Ezer ismerőssel találkoztam, ma imádott a város, és én is imádtam őt. Szoknyácska, csizma, rövidujjú...öleltek a  tekintetek, én pedig magamba szívtam minden egyes pillanatot, amit magamévá tudtam tenni. A teaházban egy tökéletes tejes kávé mellett beszélgettem a régi főnökömmel, üdítő volt. Majd a könyvtárba vitt az utam, imádom a régi könyvek dohos-poros antik bölcs illatát. Színek és könyvek között érzem magam igazán otthon. Mindig van selejtezett polc, az itt található művek jutányos áron vásárolhatók meg. Négy könyvet választottam:

Stíluselemzések

Fényhalász

A régi idők Kubája

A lovakat lelövik, ugye?

Mikor pedig már egy stóc könyv volt kezemben, mindjárt biztosabban és határozottabban mentem utamon tovább. Csodálatos idő volt, simogattak a napsugarak és én mosolyommal viszont simogattam őket. Korzózás közben megvettem a tökéletes ajándékot az egyik nagyon kedves ismerősömnek, remélem lesz módom átadni, és tetszeni fog:) Imádok korán vásárolni, imádom előre kigondolni mi a tökéletes ajándék, hiszen engem is boldoggá tesz, és izgatottá. 

Most itthon vagyok, lepihenek...Az álmok mindig segítenek helyre tenni a világot bennünk. Vannak dolgok azért, amik zavarnak, amiket ilyen szép napsütéses délutánokon a szőnyeg alá söprök. Nem akarok törődni a problémákkal, nem veszek tudomást róluk. Azonban lassan eljön az idő, amikor kettesben maradok velük. És lesz idő, mikor ezek kitüremkednek, kiburjánzanak a szőnyeg alól oly módon, hogy pihenni sem hagynak majd már...

"Nem értem a világot, - azt hiszem,
nincs célja,... mért is volna? - És ami
értelmet magam képzelek belé:
nem értelem, csak szokott tévedés lesz."

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr281790161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.02.25. 21:32:44

Megint fantasztikus képet találtál!
A problémákat pedig hiányolom.Mármint az elemzést.De hétvégére rossz időt mond,úgyhogy majd ráér akkor.
A tavszt ki kell élvezni!Meg a pillantásokat!A jó kávét!Ezek az élet apró örömei!
És a könyvtár!A mai fiatalok,és a legtöbb ember nem is tudja micsoda egy hely!(Pont erről akartam blogolni,aztán elmaradt,de örülök,hogy te megírtad!)A könyvek birodalmában minden megtörténhet,akárki lehetsz...és rámutatnak az élet értelmére,színeire,ízeire!

flamingojoe 2010.02.26. 01:50:25

Ha valaki elakadna, hogy milyen tökéletes ajándékot szeretne adni annak, akit talán... szeret, nyugodtan fordulhatna Hozzád, mert Te megtaláltad! :-)

Na'conxypan 2010.03.02. 02:23:41

" Egy ajándék éppen annyit ér, amennyi szeretettel kiválasztották. ":)
süti beállítások módosítása