Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

Lost In Babylon

2010.09.20. 21:57 Na'conxypan

Ezt el kell mesélnem...vicces lesz ígérem...s ha más nem, hát megdöbbentő-kinek-kinek szája íze szerint...

A sikeres póker dealer vizsgát természetesen itt a nagyfaluban is meg kellett ünnepelni...

De ne legyünk fukarok...képzeljük csak el miféle hatalmas tartást adhat egy olyan ifjú még félig tinédzser kislánynak, akinek a legnagyobb kihívás eddig az érettségi volt, s ezt követően nem is mászott meg magasabb falakat egy olyan sikeres bizonyítvány, mint ez...

Az ifjonti tizeséveik végén járó macák sorra meg voltak feszülve, hogy hátha, hogy talán most karriert vesz életük ezzel...

Szánalmas s egyben mulatságos...

Én pedig, akit talán a legkevésbé érintett meg ennek az egész póker sztorinak a szele, én rendelkeztem a dzsolival a vizsgára...

S persze, mikor kezdték látni, hogy vannak kapcsolataim....rögtön özönlöttek érdekbarátnak...

Így esett, hogy meghívtak bulizni...

Az egyik csajszinál kezdődött az este Nyírpalotán...nos az a végtelen és a szomszédos bolygórendszer határán helyezkedik el...valahol...

Egy panelrengeteg tipikus, átépített kocka lakásába érkeztünk...Vivi (házigazda) barátnőjével fogadott minket, aki tulajdonképpen egy anorexiás kisebbségi volt csőnaciban és fehér trikóban...

Ketten mentünk Zsuzsival, aki a legnormálisabb pókeres macának tűnt...

Vivi édesanyja fogadott minket a nagyszobában, aki nemhogy elnézte az 1üveg Hubertus, 1üveg Malibu, 1üveg Vodka, 1üveg bor harmóniáját az asztalukon, de még be is szállt piálni...

Azt a hétmeganyolcát, micsoda családi idill lehett itt a mindennapokon---gondolkodtam eközben.

Mikor pediglen már félrészegek voltunk az addignemindulunksehovaamigeztmindmegnemittuk piától Vivcsikéből kiszökött, hogy ő a lányokat is LIKEolja, s lehet néha letámad minket, ne hari...

Mire Zsuzsi (akit ugye eddig a pillanatig fasza csajnak gondoltam) közölte, hogy ja ő is biszex...

Az én arcomra csak a hányinger a megvetés és a felfoghatatlan értetlenség elegye ült ki...

"Jó, látjuk, te másképp gondolkodsz..."---hangzott a reakciójuk...

Hogy én gondolkodok másképp? Mihez képest másképp....Nálam az inerciarendszer még mindig a fiú és lány kombónál kezdődik.

Sőt, ha tehetném kampányolnék a szerelem és az egészséges testiség mellett...

Nincs semmi bajom a homoszexuálisokkal, a transzfesztitákkal, a transzszexuálisakkal...

...hisz van, aki beteg, van aki tényleg azonos neműt szeret, s vannak furcsák...

de a hülyeség netovábbja a tini-bi korszak és a divathóbortok császára a  metroszexualitás...

S mégegy érv:...imádom a férfiakat....:D

A pia elfogyott, hozzám szerencsére nem mertek emezek érni -hál' Isten- s Vivi szeretője be is pörgött az utcába a tuning szuzukijával a panelerdőbe...Persze külön kocsival érkezett a legjobb haverja, hogy mindeki beférjen.

Arra emlékszem az útból, hogy nem oda mentünk ahova terveztük. Ami nekem azért volt ciki, mert az eredeti helytől már előre megnéztem hogy jutok haza éjjel.

Kiderült, hogy a HajógyáriSzigetre megyünk a Dokk és a BedBeach nevű helyekre. Megmég az is kiderült, hogy bort ne igyál négysávos úton poénból körbeforgó Szuzukiban egy debil kettősszekrény sofőr mellett.

Dokk-ra érve emezek betértek az első drogbarlangba, merthogy miért ne, s különben is ők ezzel szoktak élni...(18-21 évesek)

Itt már láttam...ez nem az én partym lesz...

Eltengődtem, táncoltam négerrel, ittam a 800HUFos Heinekent, élrevasalt inges  külföldi újgazdag aranyifjúval dumcsikáztam ...és egyszeriben csak állatira megcsömörlöttem a helytől, a környezettől...

Márpedig, ha én megunok egy bulit, akkor se Isten se ember nem fog vissza...így akasztottam egy kockásinges félénk geek-et és szelíd hangon megérdeklődtem miként juthatok a Deákra haza...

Azt mondta kikísér a HÉVre, majd metró, és otthon is vagyok. Azt mondta hazakísér...azt mondtam NEM.

Hazakecmeregtem...ledőltem és a világ nekiállt pörögni....vágyak cikáztak benne 260HUF-os dobozos sörökről, albi YouTube bulikról, metálról és rockzenéről...és így már rendben volt minden.

[másnap hallottam, hogy sokan izgaultak értem, lecsesztek, amiért egyedül elindultam onnan....állítólag idén már 19 ember tűnt el nyom nélkül a HajóGyáriSzigetről....szervkereskedelemről is hallottam..ehhh....itt ilyen egy buli...]

 

 

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr172311182

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.09.22. 10:56:10

Hát te tényleg nem vagy százas. (Oké az én szememben vagány vagy hogy hazamentél egyedül, de ha egyszer bajod lesz...nem teszed zsebre amit tőlem kapsz.)
Ezeknek a számát meg töröld ki, ha eddig nem tetted volna:)

Gé Úr 2010.09.25. 11:43:19

elörebocsátom h semmi közöm az egészhez, ez csak egy olvasói észrevétel...némi álszenteskedést/amnéziát vélek felfedezni azon részben, ahol az Írónő nagy felháborodással ítéli el az ún. a tini-bisexualitást...felmerül a kérdés: vajon ez a blog arra szolgál, h egy elképzelt személyt (elképzelt múlttal) ismerjenek meg a lelkes olvasók?

a viszontlátásra

James86 2010.09.25. 12:09:51

@Gé Úr: Nem igazán értem, pedig én már sok mindent nem értettem eddig éltemben: Egy fajta erkölcsi, vagy nézőpontból történő neveltetés eredményeképp kialakulhat ilyesfajta nézőpont is. Ettől miért kéne feltételeznünk, hogy az író személye és múltja pusztán a fikció terméke?

Gé Úr 2010.09.25. 12:56:49

@James86: azt hiszem nem 'nem igazán érted' hanem semennyire sem...hidd el, hogy nem azért pötyögtem be a kommentemet, mert nem tudom elviselni, ha valaki nem szivesen nézi ha lány-lány csókcsatának lesz szemtanúja...nem bonyolult ám! olvasd át mégegyszer, ha ugy sem 'lön világosság' szólj, adok még segitséget...

James86 2010.09.25. 14:08:56

@Gé Úr: Hát ez már megint nagyon ars poetikus komment lett, esetleg próbáld a mű-pátoszt elhagyni és érthető választ adni. Vala.

Gé Úr 2010.09.25. 15:20:42

nos...tegyük fel h X 19 évesen annyit iszik egy buliban, hogy hányás lesz a vége...ls ez idöröl idöre megismétlödik. majd 4-5 év mulva undorral és megvetéssel ir/beszél azokrol a 19 évesekröl akik hogy hogynem, annyit isznak egy buliban, hogy hánynak. Helyettesits be X és a 'hányással végzödö ivás' helyére a postban szereplö dolgokbol...

a müpátoszt rosszul érezted...teljesen más volt

Gé Úr 2010.09.25. 15:27:01

megirtam, elküldtem, nem jelent meg...nincs kedvem mégegyszer...kérdzed meg a föhösnöt, neki már sejtenie kell mire is gondolok...ha mégsem, akkor ujra megirom...

a mű-pátoszt benézted...az vmi teljesen más volt...

Gé Úr 2010.09.25. 15:32:58

elökerült mégis:)

James86 2010.09.25. 16:50:01

@Gé Úr: Na, akkor tegyük tisztába.

Ha szimplán "olvasó" vagy, ahogy írod, ez esetben nem tudom, honnan tudhatsz te többet mint bárki más aki szintén csak olvasó.

Ha személyesen is ismered az írót, úgy ez esetben a kommented egyfajta burkol felsőbbrendűségi nézetet kelt, amiből "az én úgyis jobban tudom"-féle irritáló gondolatfüzér világlik ki.

Mindazonáltal, idézve a kérdéses részt: hülyeségnek tartja. Nos, kérdem én, mint puszta olvasó, és mint egyszerű ember: ki nem követ el az életben hülyeséget? Az effajta véleménnyilvánítás pediglen nem álszent, csupán az évek teltével, illetőleg újabb és úabb nézőpontok hozzáadásával forr ki egy ember személyisége, amihez hozzátartozik az is, hogy amit régen kultivált, azt mára levetkőzte. Én sem éneklek példának Papp Ritát, Vagy Koncz Zsuzsát mivel már kinőttem. Pedig 3-5 évesen evidens volt ezt hallgatni. Touché.

Gé Úr 2010.09.25. 18:30:44

na de örülök, hogy igy egymásra találtunk...

nem látom, hogy a személyes ismerettségből fakadóan hogyan lehetnék más, mint egy egyszerü olvasó...ezenkívül nem értekezek az íróval, csupán unalmas perceimben fel-fel kacsintok megnézni, hogy mik a hirek csodaországban. A felsöbbrendüséggel kapcsolatban nem tévedtél, valóban ugy szoltam hozzád...ugyanis nem igazán tudom tisztelni a másokért ok nélkül kardoskodó és eröltetett okoskodással probálkozo valakiket...én semmi valotlant nem állitottam, csak felhivtam K figyelmét, hogy furcsálom ezt a számomra érdekes pálfordulást, te meg hirtelen hös lovagként itt teremtél és védeni kezdted...ami 2 okbol is hülyeség:
1. ha a szoban forgo idöszakban nem ismerted K-t (vagy még azota sem), akkor abban egyetértünk, h felesleges olyan dolgokban erölködnöd, amiröl fogalmad sincs.
2. ha pedig ismerted és esetleg tudod miröl beszélek, akkor pedig megint csak felesleges...javits ki ha nincs igazam!!!

végezetül pedig, ha neked a következö 2 idézet azt jelenti, hogy 'azta régebben tök jo volt az ilyesmi, de most érett fejjel nem csinálom', akkor igen nagy gondod lehet megérteni magadon kivül bárki mást :)

'Az én arcomra csak a hányinger a megvetés és a felfoghatatlan értetlenség elegye ült ki...'

'a hülyeség netovábbja a tini-bi korszak'

James86 2010.09.25. 19:47:34

@Gé Úr: Ugyan, a hőslovagoskodás már régen nem asztalom, csak furcsálltam, a hangszínt (értsd, ahogy értem) amit megütöttél, még nem velem szemben, hanem K-val szemben. Továbbá a tény az, hogy afféle maliciával forgatod itt a szót, némiképp kihívást jelent nekem, hogy megtudjam, az illető tényleg nagyképű-e, vagy csak épp rossz az emésztése, azért ilyen kellemetlen alak.
Továbbá, nem kívánlak kijavítani, de a "számodra érdekes pálfordulás" akkor lenne helytálló, ha a dolgot egészen a post megírásáig kultiválta volna, s csak abban a szent pillanatban fordul a dolog ellen. De mivel huzamosabb ideje nem volt szó azonos neműek közti kapcsolatról, ezért a furcsállás, szerény véleményem szerint nem helytálló. De talán ha az érintett felszólal, úgy mi semérzünk kényszert a további acsargásra.

Gé Úr 2010.09.25. 21:07:37

az én véleményem az, hogy amig nem állitok valotlant (söööööt), addig én személy szerint nem látom értelmét annak, hogy cukorral szorjuk meg a szart, hiszen attól még uaz a szar marad. tisztában vagyok vele, h ez olykor egyeseknek bántó, de engem ez cseppett sem érdekel.
ne örlödj azon, hogy a malicia minek az oka...nagyképü vagyok...bár köztudomásu, h az emésztésem sem müködik preciz gépezetként :)

Na'conxypan 2010.09.25. 22:16:19

De édes....

Nos G Úrat valóban ismerem, illetve tudom miként néz ki, tudom 6éve melyik egyetemet látogatta. Ennek ellenére egy beszélgetésen kívül ami Béláról szólt 2éve nem tud rólam semmit....esetleg, amit Macitól tud vagy innen.

Ittam? Sosem tagadtam...még mindig szeretem a sört és a rockot...ez talán nem is fog változni.

Egyszer egy lány lakótársam lekapott részegen 6éve? Igen...de azt egy lélek nem látta. És nem leltem örömöm benne.

Szerettem bulizni? Igen...sőt G Úr még mindig szeretek...ettől függetlenül
MÉG MINDIG NEM VONZÓDOM A NŐKHÖZ ÉS NEM DROGOZOM, AHOGY AZT SOHASEM TETTEM.

Ja de bocs akkor elő a csontvázakkal egy kedves közös ismerősünk egyszer elkapta az arcom és a számba fújta a füves cigijének füstjét...

Ennyi gyónás belefért, holott azt gondolom ezek eddig sem voltak titkok.

Még azt sem mondhatjuk, hogy urbán legend, mert a régi városom sem így ismer...épp ezért nem értem mire célozgatott itt Uram....

Na'conxypan 2010.09.25. 22:24:11

hihi mi ez a nem állítok valótlant sőőőt? G. Úr nő volt vadul leszbultunk majd csókává operáltatta magát, ami nem sikerült tökéletesen ahogy elnézem...innen lehet a hiteles forrás. Nem moderálom ki a faszságodat, mert én megéltem életem minden pillanatát és nem emlékszem muffokra és drogokra...
Sem a blogom sem az életem nem az őszintétlenségről szól úgy gondolom....
Ha képes vagy rácáfolni erre velem szemben, aki valóban tudja mikor mi történt, akkor vállalom...
írjad csak ki magadból a frusztrációd...

James86 2010.09.25. 22:42:24

Szerva itt, csere ott.

Na'conxypan 2010.09.25. 22:46:30

vagy jobbat tudok, fejezzed szépen be te is becsülettel az egyetemet...dolgozgassál, legyél önálló, és főként talán jobb lenne olyan emberekkel foglalkoznod, akiket valóban ismersz...mert egy 4évvel ezelőtti kávézásról nem állítanám, hogy itt kellene királykodnod...
Talán vissza kellene venni...talán...
Legalább csak annyira, hogy az előtted elsikló egyetemi éveket ne a bölcsész fantáziáddal pótold.
Kérlek...
Vagy indíts blogot..."A bolygó neve: Fikció" címmel..Alcím: Azoknak a majdnem barátoknak, akiket majdnem ismerek...
Maradjunk annyiban: távolról ismersz olyat, aki ismer...

Na'conxypan 2010.09.25. 22:53:56

hmmm...és kis tollforgató barátom...én lazításképp írok blogot, közben pedig küzdök és dolgozom, azért hogy édesanyámnak egyszer majd könnyebb legyen, hogy segíthessem őt...te pedig csak élősködsz a tieden és mellette itt éled ki magad és okoskodsz itt....ez nem az aszín ez nem az pálya, ahol te otthon vagy...én sem ítélek feletted...így a rágalmazásaiddal a szádra ne vegyél...
köszöntem...

James86 2010.09.25. 23:13:48

Jól van... elég lesz már :)

Gé Úr 2010.09.26. 00:14:18

azta...ez szép volt, jol megkaptam

:D :D :D :D :D :D :D azt nevezem, jol odamondtad :D :D :D :D :D :D :D :D

szerencse h kettönk közül nekem vannak frusztrácioim!!! hahahahahaha

nincs diplomám! anyám tart el! szép volt! állitottam valaha, h nem igaz?

öszintén kivánom h éld meg életed minden egyes pillanatát, tényleg! azokkal, akiknek még annyit sem érsz mint egy dvd megirása, vagy azokkal akik honapokig hitegetnek a szerelmükkel, bár a barátnöjüket nem hagyják ott miattad majd rámennek a legjobb barátnöidre...

látod milyen sokra mentél azzal, hogy lett diplomád. szarba aláznak a nagy szerelmeid!!! (nem irigylem a diplomád, tényleg, megdolgoztál érte, megérdemelted)

nekem csak a szegényes életem marad, diploma és melo nélkül, élösködve. nem is ismerlek, igaz...de még igy is jobban vágom mi történik veled mint te magad (mielött a családom többi tagja is elökerülne, figyelmedbe ajánlom a multkori msn beszélgetésünket, ahol szintén nem ismertelek, de hogy hogynem 'ki lettem küldve a szobábol' az egyik postban).

és igazad van...ez a te pályád. többé nem lépem át meseország kaput, i promise...

@james: oriási faszi lehetsz...

James86 2010.09.26. 00:48:33

Én ismerlek téged. Te vagy az aki megkeseredett valami csalódástól. Aki nem tud felülemelkedni a nyomorán, és azt hiszi, ha mélyére ás, ha a takonyba túr, és onnét valami keményet emel ki, az nem más mint kristályfényű csiszolt gyémánt. Aki soha nem adja fel, míg nem övé az utolsó szó. Te vagy az aki, csak azért mert csapások érték, azt hiszi átperdült az élet olyan oldalára, ahonnét nyugodtan ítélkezhet bármin és bárkin, s aki vérig sértődik, ha más nem látja meg benne az urat, a kiművelt, cinikus értelmiségit.

Te vagy aki én voltam... úgy 5-8 éve.

Kapaszkodj ki ebből a deviáns fiselkedésből, jóbarát, menj emberek közé, szocializálódj. Válj jobb emberré. Akkor hidd el, lesz súlya is a szavadnak, nem pedig csak erőtlen vergődésnek tűnik.

Jótanács, ezt most magamtól:
Nem azzal leszel nagy ember, ha lerántod embertársad a szintedre, esetleg a nyakára hágsz. Hanem akkor, ha a felemeled.
Fontold meg.
süti beállítások módosítása