Naptár

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

A legfrissebb ráreagálások

BLOGOK, AMIKET OLVASOK

http://ariesworld.blog.hu/ http://e-clipse.blog.hu/ http://jerryjames.freeblog.hu/

Fény és Árnyék...

2010.04.11. 23:38 Na'conxypan

Ma este 6kor véget ért a pokoli munkával túlzsúfolt hetem. Végre pár nap szünet ebben a taposómalomban.

Még néhány hete megkérdezte a volt osztálytársam Cs, hogy nincs-e kedvem ismét felmenni hozzá Pestre bulizni. Persze nem voltam képes nemet mondani. Azóta sokszor sokmindennel felhívott...egész képtelen időpontokban egész arcpirító kérdésekkel és kijelentésekkel. Időközben megbeszéltem Andrissal is, hogy ha felkeveredek mostanában, akkor esetleg teázhatunk egyet. Azóta teltek múltak a napok...olvastátok velem is mik történtek. Egy a lényeg, ma úgy keltem, hogy elhatároztam nem megyek fel Pestre....nekem nem kell, hogy ne tudjak aludni, mert valaki mindig rám akar mászni. Aztán meg Andris...nem is tudom mit gondoljak róla, ill. vele kapcsolatban...Nagyon el volt tűnve, minden szempontból...{oké én kértem rá, de azóta megbeszéltük ezt} ...meg itt volt  a Petis dolog...feje tetejére állt a világ körülöttem...és értékét vesztette sok minden. Szóval már csak azért is, hogy magamat, a lelkemet védjem .... le kellett mondjam A-t is. Ma reggel tehát megírtam neki mi a helyzet. Meglepődésemre nem csak, hogy visszaírt, hanem nagyon aranyos és kellemes hangvételű üzenet fogadott...

Szóval...azt hittem nem érdekelnek már bizonyos dolgok, nem fájna ha elmaradnának az életemből...most pedig...nem tudom...

Nem is volt kedvem gondolkodni rajtuk...

...ma nem írtam verset és nem firkálgattam tele hófehér lapokat színes ceruzákkal....

...ma fényképeztem...mert úgy éreztem...ezzel tudom legjobban kifejezni mi van bennem...

...ma úgy döntöttem tükröt állítok magam elé...fényből és árnyékból...


"Egyszer egy okos ember azt mondta nekem, hogy fordítsak hátat a Napnak, és nézzem meg, mit látok magam előtt. Az árnyékom volt az. Azt mondta, hogy ez nem csak egy egyszerű árnyék, hanem a lelkem megjelenése a mi világunkban. A Nap sugarai olyan erősen sütnek, hogy képesek arra is, hogy szemmel láthatóvá tegyék számunkra a saját és mások lelkét. De egyvalami nagyon fontos, és ezt jól jegyezd meg - mondta. Mint láthatod, nem csak neked van árnyékod, nem csak az embereknek van lelke, hanem mindennek, ami körülvesz minket. A fáknak, az állatoknak, de még a tárgyaknak is. Ha úgy éled életed, hogy ezt az alapvető igazságot soha nem felejted el, akkor tartalmas és szép életed lesz, és olyan dolgokat fogsz megismerni, amire a legtöbb ember sohasem lesz képes."

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://haragbanavilaggal.blog.hu/api/trackback/id/tr21913271

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

StarFire 2010.04.12. 10:54:59

A fényképeidet már agyon dicsértem,de te mindig is ilyen kreatív voltál:)
Viszont a magánéletedben mintha megint érzékelném a hullámzást.Egyszer azt gondolod vége,aztán másnap meggondolod magad,harmadnap tétovázol...
Tudom,hogy te mindent megtennél a Szerelemért,de a jelölteid mit tennének meg érted?

Na'conxypan 2010.04.12. 11:23:36

igazad van...semmit :) {na jó ez nem vicces} - köszönöm a legtökéletesebb kérdést....abszolút kellett
süti beállítások módosítása